کتابخانه آنلاین

7 راز افراد فوق موفق

شنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۵۶ ب.ظ

همیشه باک موتور آنها پر است  اهمیت دادن به بالا بردن اشتیاق یکی از قویترین موتورهای موفقیت، اشتیاق است. هیچ هدف بزرگی بدون اشتیاق و علاقه به دست نمیآید.

«رالف والدو امرسون، شاعر و مقاله نویس»

ناپلئون هیل در کتاب «بیندیشید و ثروتمند شوید» عنوان میدارد: «دنیا سرشار از وفور فرصتهایی ست که خیال بافان گذشته هرگز آن را کشف نکرده اند. اشتیاق سوزان برای بودن و عمل کردن نقطه شروع شماست.»

در مقالهای با عنوان «آنچه یک روانکاو دوست دارد بداند» به قلم دکتر ویلیام سی منینگ، چنین آمده است:

«پزشکان همان طور که از روی اشتها درباره  جسمانی شما قضاوت میکنند، برای تعیین  روانی شما نیز از میزان امیال و شور و اشتیاق شما کمک میگیرند.» بدانید عطش خواستن هرگز سیراب نمیشود و کاملا هم ارضا نمیگردد. ما بهمحض رسیدن به یک پیروزی بهسوی یک پیروزی بزرگتر حرکت میکنیم. این همان عاملی است که اشتیاق را نیرومند میکند. درحرکت بهسوی موفقیت، آنچه مهم است، کنترل امیال است. به طور حتم امیال آتشین میتواند به طور خطرناکی مضر یا به طور اعجابآوری موفقیتآمیز باشند. کلید در دستان شماست. این شما هستید که عالمت میدهید و همه چیز بستگی به خودتان دارد. پس عادت کنید که همیشه موفق باشید. «هیچ کاری وجود ندارد که نتوانید انجام دهید.» هیچ هدف سودمندی در جهان وجود ندارد که از طریق سماجت آگاهانه و از روی تعقل به دست نیاید. هیچ خیر و خوبی نیست که خداوند آن را برای ما خواسته باشد، ولی وسیله دسترسی به آن را فراهم نکرده باشد. چه در جهان مادی و چه در جهان معنوی.


ادامه مطلب

وب سایت اصلی کتابخانه

  • امیر فدایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی